Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je pred kratkim napovedal prihod Uberja v Slovenijo, kar so nato v Uberju sicer zanikali. Poskusov, da bi omenjeno platformo pripeljali k nam, je bilo v preteklosti več, aktivno smo jim skupaj s somišljeniki (in še jim bomo, če bo treba) nasprotovali tudi na Sindikatu Mladi plus. Spodaj pa delimo širše razmišljanje o tem, zakaj bi bila vpeljava Uberja v Slovenijo milo rečeno škodljiva.
“Veseli me, da je minister ob svojem obisku v tujini privarčeval nekaj (verjetno proračunskega) denarja in namesto taksija vzel Uber, morda pa bi se lahko istočasno tudi pozanimal o a) vplivih nadaljnjih deregulacij v storitveni ekonomiji, b) vplivih na obstoječi, bolje reguliran in nadzorovan sistem prevoznikov in taksistov in c) kvaliteto življenja in dela Uber prevoznikov, novega tipa s.p.-jev. Ob Korona krizi smo začeli končno razmišljati tudi o ključni vlogi samopreskrbe. Če bomo trajnostno mobilnost začeli reševati z Uberjem, bi se morda morali samopreskrbe lotiti z Deliveroojem ali katerim izmed podobnih dostavljalskih platform? Samo, da bi jima seveda morali dati bolj primerna, domačijska imena. Uber bi se v Sloveniji morda lahko preimenoval v Tek za vozom, Deliveroo pa v Mizico pogrni se.”
Več v članku: Miloš Kosec: Überzamudniška infrastruktura