Ali se vam zdi, da vam reklame “perejo možgane”? Mislite, da znate prepoznati manipulacijo? Se zavedate, da vam prodajajo “boljši svet” na vsakem koraku?
Na Sindikatu Mladi plus ponovno organiziramo dve med seboj povezani delavnici, tokrat na temo potrošniške družbe.
KDAJ: 30. 5. in 31. 5. 2016
KJE: Dalmatinova 4, 1000 Ljubljana
V ponedeljek bomo najprej govorili o potrošništvu, ter njegovi povezavi z individualizmom – kaj nam sporočajo oglasne kampanje, s katerimi smo soočeni na vsakem koraku? Kaj poganja sistem, ki nas prepričuje, da smo “vredni tega” – “because you’re worth it” – in da naj ne razmišljamo preveč, ampak samo naredimo/kupimo – “just do it!”?
Kako ti slogani zvenijo v globalni perspektivi, in predvsem ko si ogledamo pogoje dela ljudi, ki te proizvode ustvarjajo? Kdo s(m)o tisti, ki imamo privilegij oblikovanja lastne identitete prek produktov in kdo si lahko privošči opolnomočenje?
Pogledali si bomo tudi primere prevzema sloganov in podob upora, “zapakiranje” le-teh in prodajo nazaj – kdaj upor lahko postane le še ena oblika potrošništva? Na koncu bomo na primeru Ljubljane razmislili o tem, kdo in kje nas nagovarja z reklamnimi sporočili – kje je torej meja (če sploh obstaja) med javnim in reklamnim prostorom?
V torek sledi aktivistična delavnica na isto temo – aktivnost boste lahko sooblikovali in načrtovali skupaj z nami 🙂
Prijave na delavnico sprejemamo do 29.5. na: info@mladiplus.si
Vabljeni!
*v kolikor se ne morete udeležiti obeh delavnic, brez skrbi – po prvem srečanju bomo v FB dogodek objavili kratek vsebinski povzetek delavnice, tako da se nam lahko še vseeno pridružite v torek*